Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvassa el, mielőtt első tényleges vásárlását lebonyolítaná! Köszönjük.
A Boltközpont.hu (korábban NECSAKNEZD.hu) internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül (a www.boltkozpont.hu és a www.necsaknezd.hu címen). Az internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti. Az internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van a rendelés menetével.
Az internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van regisztrációra (lásd Regisztráció pont).
A rendelés elküldése után a rendszerünk egy automatikus megerősítő e-mail üzenetet küld a megadott email címre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, vagy nem érkezett meg, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Rendelését minden esetben manuális úton személyesen telefonon, vagy e-mail útján is visszaigazoljuk, a rendelés teljesítésével kapcsolatban az ebben közöltek a mérvadóak. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
A felelősség korlátozása
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett, de főleg bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.
Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
- A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is, ezért ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezzük Önnek a módosítást követő várható átvételt.
- Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat részére, a módosítás már nem lehetséges.
- Megrendelését érvényes belépést követően nyomon követheti a "Fiók karbantartása" menüpont alatt, ahol információt kaphat az esetlegesen egyeztetett módosításról illetve a rendelés állapotáról.
Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni a fizetést. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor tudja jelezni.
Banki utalás igénylése esetén kiállításra kerül a vásárlást igazoló számla, melyet faxon vagy e-mail-ben eljuttatunk Önnek.
Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról e-mail-ben, vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.
A szállítási szolgáltatás 2 db kézbesítést tartalmaz. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy a címen illetve keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon majd a következő napon megkísérli ismét átadni megrendelését. Ismételt sikertelen kézbesítést követően a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Az átvétel során minden estben ellenőrizze a küldemény hiánytalan, sérülésmentes meglétét! Fontos, hogy szállítási probléma vagy sérülés esetén mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítő futárral az átvétel megtagadása mellett. Ennek elmulasztása esetén reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben a szállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük jelezze felénk levélben vagy telefonon.
Fizetési mód
Kivétel az utánvéttel történő fizetés alól az olyan eset, amikor a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át, a vásárlástól való elállás szabályai szerint nem rendezi az ügyet és a futár a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot. Ekkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken, vagy átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki.
A vásárlástól való elállás joga
Garancia, szavatosság
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. 151/2003 kormányrendelet alapján az oldalunkon található tartós fogyasztási cikkek esetében cégünk 1 év jótállást köteles vállalni. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban foglaltak az irányadóak.
A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
Megjelenési és egyéb információk
- Webáruházunk oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek. Az árak bruttó árak, Magyar Forintban értendőek.
- Tekintve, hogy webáruházunkban megjelenő termékek nagy része külső raktárból illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
- Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
- Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított számla minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek.
- Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén áll módunkban biztosítani.
- A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!
- Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Az elektronikus szerződéskötés lépései
1. Regisztráció webáruházunkba.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
2. Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).
3. A Kalo-Komplex Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Kalo-Komplex Kft., illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
4. A megrendelést követően a visszaigazolásban közölt időpontban a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket.
5. A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
6. A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Kalo-Komplex Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
2. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze az info[kukac]necsaknezd.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.
KALO-KOMPLEX KFT.
6326 Harta
Kossuth L. u. 13.
Adószám: 13187130-2-03
Telephely: 6300 Kalocsa, Obermayer tér 7.
Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által
kiadott nyilvántartásba vételi szám:: C/003 431
E-mail: info[kukac]necsaknezd.hu
ügyvezető: Lehr Attila