Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvassa el, mielőtt első tényleges vásárlását lebonyolítaná! Köszönjük.
Adatvédelmi szabályzatunkat itt találja.
A Boltközpont.hu (korábban NECSAKNEZD.hu) internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül (a www.boltkozpont.hu és a www.necsaknezd.hu címen). Az internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti. Az internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van a rendelés menetével.
Az internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van regisztrációra (lásd Regisztráció pont).
A rendelés elküldése után a rendszerünk egy automatikus megerősítő e-mail üzenetet küld a megadott email címre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, vagy nem érkezett meg, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Rendelését minden esetben manuális úton személyesen telefonon, vagy e-mail útján is visszaigazoljuk, a rendelés teljesítésével kapcsolatban az ebben közöltek a mérvadóak. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
A felelősség korlátozása
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett, de főleg bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.
- A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is, ezért ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezzük Önnek a módosítást követő várható átvételt.
- Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat részére, a módosítás már nem lehetséges.
- Megrendelését érvényes belépést követően nyomon követheti a "Fiók karbantartása" menüpont alatt, ahol információt kaphat az esetlegesen egyeztetett módosításról illetve a rendelés állapotáról.
Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni a fizetést. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor tudja jelezni.
Banki utalás igénylése esetén kiállításra kerül a vásárlást igazoló számla, melyet faxon vagy e-mail-ben eljuttatunk Önnek.
Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról e-mail-ben, vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.
A szállítási szolgáltatás 2 db kézbesítést tartalmaz. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy a címen illetve keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon majd a következő napon megkísérli ismét átadni megrendelését. Ismételt sikertelen kézbesítést követően a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Az átvétel során lehetőség szerint ellenőrizze a küldemény hiánytalan, sérülésmentes meglétét! Szállítási probléma vagy sérülés esetén lehetősége van a kézbesítő futárral jegyzőkönyvet felvetetni, az átvétel megtagadása mellett.
Amennyiben a szállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük jelezze felénk levélben vagy telefonon.
Fizetési mód
Kivétel az utánvéttel történő fizetés alól az olyan eset, amikor a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át, a vásárlástól való elállás szabályai szerint nem rendezi az ügyet és a futár a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot. Ekkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken, vagy átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki.
A vásárlástól való elállás joga
- a fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele
közötti időszakban is gyakorolhatja;
- írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14
napon belül;
- a fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14
napon belül vissza kell juttatnia a terméket;
- elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó
által kifizetett teljes összeget;
- ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a
vállalkozás nem köteles megtéríteni.
Garancia, szavatosság
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. 151/2003 kormányrendelet alapján az oldalunkon található tartós fogyasztási cikkek esetében cégünk 1 év jótállást köteles vállalni. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban foglaltak az irányadóak.
A 151/2003 Korm. rendelet alapján bejelentett jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
3. Jótállás
3.2. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Önt a termékhez tartozó jótállási jegyen meghatározott jogok illetik meg – kérjük tájékozódjon arról, hogy a megvásárolt termékhez a forgalmazó/gyártó vállalt-e a jogszabály alapján kötelező jótálláson túl egyéb jótállást (szerződés). Összefoglaló a jogokról és határidőkről:
a) Ha a termék vételára a bruttó 10.000- 100.000 Ft közé esik akkor 1 év jótállás jár mellé, ha bruttó 100.000 Ft – 250.000 Ft közé esik akkor 2 év jótállás, ha 250.000 Ft feletti a vételár, akkor 3 év jótállást köteles a forgalmazó biztosítani. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül vele közölni. Ön az 1.2. pontban foglalt jótállási igényét a termék átadásának napjától (üzembe helyezésre kötelezett termékek eseten a forgalmazó vagy annak megbízottja általi üzembe helyezés napjától) számított 1 éven belül érvényesítheti. Ha a forgalmazó a jótállási kötelezettségének az Ön felhívására, megfelelő határidőben nem tesz eleget, akkor a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított 3 hónapos jogvesztő határidőn belül a jótállási igény akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha az 1 éves jótállási idő már eltelt.
b) Ha a termék vételára nem érte el a bruttó 10.000 Ft-ot, akkor arra a forgalmazó jótállást vállalhat (szerződés, forgalmazói jótállás). Ezt a forgalmazó által a készülék dobozában elhelyezett, a vásárláskor kitöltött jótállási jegy jelzi. Amennyiben a Telenor jótállást vállal, úgy az Önt megillető jogok és határidők az előző pont szerint alakulnak.
c) Bizonyos készüléktípusokra a készülék gyártója, illetve szerződéses partnere jótállást vállalhat (szerződés, gyártói jótállás). Ezt a forgalmazó által a készülék dobozában elhelyezett, a vásárláskor kitöltött jótállási jegy, valamint a gyártó által a készülék dobozában elhelyezett nyilatkozat jelzi. A gyártói jótállás feltételeiről kérjük, tájékozódjon a készülék csomagolásában elhelyezett gyártói nyilatkozatból, illetve az általa közzétett más tájékoztató anyagokból!
3.3. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A forgalmazó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Kalo-Komplex Kft. (6326 Harta, Kossuth L. u. 11.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Beck Mérnöki Menedzsment Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
- A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Megjelenési és egyéb információk
- Webáruházunk oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek. Az árak bruttó árak, Magyar Forintban értendőek.
- Tekintve, hogy webáruházunkban megjelenő termékek nagy része külső raktárból illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
- Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
- Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított számla minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek.
- Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén áll módunkban biztosítani.
- A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!
- Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Az elektronikus szerződéskötés lépései
1. Regisztráció webáruházunkba.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
2. Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).
3. A Kalo-Komplex Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Kalo-Komplex Kft., illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
4. A megrendelést követően a visszaigazolásban közölt időpontban a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket.
5. A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
6. A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Kalo-Komplex Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
2. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze az info[kukac]necsaknezd.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.
KALO-KOMPLEX KFT.
6326 Harta
Kossuth L. u. 11.
Adószám: 13187130-2-03
Telephely: 6300 Kalocsa, Obermayer tér 7.
Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által
kiadott nyilvántartásba vételi szám:: C/003 431
E-mail: info[kukac]necsaknezd.hu
ügyvezető: Lehr Attila
Panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:
Magyarországi békéltető testület (kérjük a lakóhelyéhez legközelebbi címet keresse)
Európai Online Békéltető Testület elérése (ez jogviták kezelésére használható)
- postai úton (Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1440 Budapest Pf. 1.),
- e-mailen (info@magyarefk.hu), valamint
- telefonon a 06-1-896-77-47-es számon.
A webáruház tárhelyszolgáltatója: Inter.hu Kft. 2030 Érd, Diósdi út 18.
Szerverterem címe: Budapest, Victor Hugo u. 18, 1132